← Späť

6-týždňový tréningový plán na chudnutie – Cvičenie doma

Marek Blahušiakmar 23, 2016

Na začiatku roka sa žije zdravo. Všetci majú plno predsavzatí, po prejedenom a prepitom decembri sú dokonca aj vaši najnezdravšie žijúci známi schopní držať diétu, niekomu sa aj podarí zacvičiť si a hlavne, nikomu sa až tak nechce piť alkohol. Je to jednoduché, všetci sú namotivovaní, takže ani vy nemáte dôvod nebyť. Po tomto namotivovanom úvode však tieto predsavzatia začínajú nejako vašich kamarátov prechádzať. Načo by ste ale mali TRÉNERA, ktorý by vám dovolil v novoročnom nasadení povoliť? MY nielenže so zdravým životom NEPRESTÁVAME, ale naopak, ešte trochu PRIDÁME.

Od dnešného dňa totiž začíname seriózne CHUDNÚŤ, tvarovať a naberať kondičku, lebo u nás sa žije zdravo v januári, februári a tiež každý z ďalších 10-tich mesiacov. Počas týchto 6 TÝŽDŇOV vás u nás čaká deň za dňom vypracovaný TRÉNINGOVÝ PROGRAM zložený z 20 TRÉNINGOV s presne popísanými cvikmi, technikami a najčastejšími chybami. To všetko Z POHODLIA DOMOVA, úplne ZADARMO a keďže ideme chudnúť, taktiež doplnené o STRAVOVACÍ PLÁN na www.fitnessplan.sk, na ktorý máte teraz zľavu 10% so zľavovým kódom ceztrenera10. Samozrejme všetko s dohľadom odborníkov, nijak inak ako CEZ TRÉNERA!

 


InBody diagnostika v Bratislave

Merajte si svoj diétny progres! Počas diagnostiky zistíte svoje % tuku a svalov v tele, hodnotu viscerálneho tuku, zadržiavanie vody a iné parametre. Vaša premena začína už dnes!


Týždeň 1

Aby ste videli svoj progres, pred prvým týždňom sa odfoťte priamo, aj z profilu a zmerajte si svoje miery (pás, boky, stehná, ruky). To isté zopakujeme po 3. a 6. týždni, lebo bez progresu nie je motivácia!

Ďeň Tréning Link
Pondelok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 1.1
Utorok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 1.2
Streda
Štvrtok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 1.3
Piatok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 1.4
Sobota Kardio – 20 minút
Nedeľa

Týždeň 2

Ďeň Tréning Link
Pondelok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 2.1
Utorok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 2.2
Streda
Štvrtok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 2.3
Piatok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 2.4
Sobota Kardio – 30 minút
Nedeľa

Týždeň 3

Ďeň Tréning Link
Pondelok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 3.1
Utorok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 3.2
Streda Kardio – 30 minút
Štvrtok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 3.3
Piatok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 3.4
Sobota Kardio – 30 minút
Nedeľa Porovnávacia fotografia, Meranie

Týždeň 4

Ďeň Tréning Link
Pondelok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 4.1
Utorok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 4.2
Streda Kardio – 30 minút
Štvrtok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 4.3
Piatok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 4.4
Sobota Kardio – 30 minút
Nedeľa

Týždeň 5

Ďeň Tréning Link
Pondelok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 5.1
Utorok Intervalový tréning – 2x5x10s Intervaly
Streda Kardio – 30 minút
Štvrtok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 5.2
Piatok Intervalový tréning – 2x5x10s Intervaly
Sobota Kardio – 30 minút
Nedeľa

Týždeň 6

Ďeň Tréning Link
Pondelok Stehná, Zadok, Brucho, Boky Tréning 6.1
Utorok Intervalový tréning – 2x4x30s Intervaly
Streda Kardio – 30 minút
Štvrtok Chrbát, Prsia, Ramená, Ruky Tréning 6.2
Piatok Intervalový tréning – 2x3x40s Intervaly
Sobota Kardio – 30 minút
Nedeľa Porovnávacia fotografia, Meranie

Týchto 6 týždňov bolo náročných, no pokiaľ ste sa programu držali striktne a popri tom ste sa riadili všetkými zásadami zdravého diétovania, prípadne ste spolu s nami vyskúšali 4-týždňový redukčný stravovací plán, mali by ste vidieť prvé jasné výsledky. V sobotu alebo v nedeľu sa preto odfoťte (v rovnakých pózach, pri rovnakom osvetlení a v rovnaký čas dňa) ako na začiatku tréningového programu, tieto fotografie porovnajte a s výsledkami sa nám pochváľte na Facebooku alebo na Instagrame. Dajte si teraz kľudne 2-3 dni úplné voľno od cvičenia, no uvidíte, že vám to opäť začne chýbať, takže nech vám ani nenapadne sa na všetko vykašľať. Ak budete potrebovať motiváciu alebo inšpiráciu na tréningy a recepty, dostanete sa k ním cez vášho trénera! Ceztrenera.sk!


Marek Blahušiak

SLAVIA AGROFERT

MOJE ČLÁNKY

FIT POBYTY