← Späť

Raňajková kokosová miska s chia pudingom

Ren Hečková okt 24, 2017

Puding na raňajky? Nebojte, nezbláznili sme sa. Takáto dobrota z chia semienok a kokosového mlieka je totiž nielen extrémne chutná, ale tiež veľmi výživná. Fit recept, ktorý hneď z rána určite oceníte. Dobrú chuť!


InBody diagnostika v Bratislave

Merajte si svoj diétny progres! Počas diagnostiky zistíte svoje % tuku a svalov v tele, hodnotu viscerálneho tuku, zadržiavanie vody a iné parametre. Vaša premena začína už dnes!

Na puding potrebujeme
  • 200 ml kokosového mlieka (alebo iného rastlinného mlieka)
  • 4 PL chia semienok

Na kašu potrebujeme

  • 100-150 ml kokosového mlieka (alebo iného rastlinného mlieka)
  • 3-4 PL kakaovej raňajkovej kaše (Iswari)
  • Ovocie podľa výberu

Postup
  1. V sklenenej uzatvárateľnej miske pretrepeme rastlinné mlieko a chia semiačka. Odložíme do chladničky a približne každých 5 minút pretrepeme, aby nevznikli hrčky. Opakujeme približne 3-4 krát. Vďaka občasnému pretrepaniu nám vznikne hladký rovnomerný puding. Necháme stuhnúť cez noc.
  2. Približne 100-150 ml kokosového mlieka ohrejeme a zalejeme raňajkovú zmes. Každý má rád inú hustotu raňajkovej kaše a preto je len na vás, koľko mlieka použijete.
  3. Takto pripravenú kašu si naložíme do polovice misky a do zvyšnej nalejeme náš voňavý kokosový puding.
  4. Na záver dozdobíme ovocím.

Ren Hečková

KOLACHELLA

MOJE ČLÁNKY

Sledujte nás

Proteínová stracciatella roláda

Diana Vidáková apr 4, 2019

Tvarohové fit pagáče

Diana Vidáková jan 10, 2019

Jablkovo-škoricová fit bábovka

Veronika Fabianová dec 30, 2018

FIT POBYTY