← Späť

Outdoor Tréning – Celé Telo – Schody

Miro Tavelsep 20, 2015

Ďalší zo série kombinovaných tréningov pre ľudí, čo chcú žiť fit, ale čas im nedovoľuje tráviť vo fitku viac hodín do týždňa. Bežecko-posilňovací tréning vám síce nepomôže narásť do rozmerov Mr. Olympia, no pokiaľ chcete spevniť a vyrysovať telo a zároveň zlepšiť kondíciu, je pre vás ideálnou voľbou. Pri tréningu striedate beh so strednou záťažou (t.j. 140-160 BPM – tepov za minútu) s dynamickým cvičením s vlastnou váhou, prípadne len s malou dodatočnou záťažou a väčšími počtami opakovaní. Cviky sú komplexné, teda nie sú zamerané len na jednotlivé izolované partie, čo na jednej strane zvyšuje kalorický výdaj a na strane druhej pomáha zlepšovať silu, dynamickosť a svalovú výbušnosť. Na cvičenie nepotrebujete nič, len schody, dobré oblečenie a dostatok motivácie.


InBody diagnostika v Bratislave

Merajte si svoj diétny progres! Počas diagnostiky zistíte svoje % tuku a svalov v tele, hodnotu viscerálneho tuku, zadržiavanie vody a iné parametre. Vaša premena začína už dnes!

Celý tréning

  • 15:00 výklus (140-160 BPM)
  • Výskoky znožmo (série: 2; opakovania: 15)
  • Superset (3×3 cviky; oddych: 0:45)
  1. Výkopy (opakovania: 15 ľavá noha / 15 pravá noha)
  2. Burpees – Angličáky (opakovania: 5)
  3. Šprint (vzdialenosť: 15 metrov)
  • Superset (2×2 cviky; oddych: 0:45)
  1. Chôdza v podrepe (opakovania: 20)
  2. Výskok v podrepe (opakovania: 10)
  • Superset (2×2 cviky; oddych: 0:45)
  1. ​Kľuk s presunom (opakovania: 10)
  2. Kľuk s preskokom (opakovania: 10)
  • Výpadová chôdza s výkopom (série:2; opakovania: 20; oddych: 0:45)
  • 5:00 statický strečing

Miro Tavel

CVIČISKO

MOJE ČLÁNKY

FIT POBYTY