← Späť

Tréning – Nohy, Brucho

Petra Bečárikovájúl 7, 2015

Tréning brucha a nôh od Peti Bečárikovej dokazuje, že ženy sa nemusia báť ťažkých váh. Práve naopak, so svalovým nárastom to máte omnoho ťažšie ako muži, keďže Vám chýba (nechýba) potrebný testosterón, pričom bez takéhoto typu tréningu sa vaše svaly tvarovať nebudú. Teda pokiaľ máte v pláne aj dnes prísť do fitka, dať si obligátny stepper a zopár ľahučkých cvikov po 30 a viac opakovaní (s obavou, že Vám narastú svaly), s guľatým zadkom a pevným bruchom sa môžte rozlúčiť.


InBody diagnostika v Bratislave

Merajte si svoj diétny progres! Počas diagnostiky zistíte svoje % tuku a svalov v tele, hodnotu viscerálneho tuku, zadržiavanie vody a iné parametre. Vaša premena začína už dnes!

Nie ie je to len o tom, či sa spotíte, ale tiež či konkrétnu svalovú partiu precítite. Práve na to, aby ste svaly cítili, potrebujete cvik vykonávať technicky správne, v plnom rozsahu pohybu a v neposlednom rade sval potrebuje adekvátnu záťaž. Takáto záťaž je úplne individuálna, preto k tréningu nepíšeme konkrétne kilogramy, snažte sa ich ale prispôsobiť počtu opakovaní tak, aby ste síce cvičili so správnou technikou, no zároveň do vyčerpania danej partie.

Takmer celý tréning sa cvičí v supersériách, čo znamená že neoddychujete po každom cviku, snažíte sa vykonať celú supersériu a až následne doprajete svalom pauzu a regeneráciu. Na konci svaly treba poriadne vystrečovať a po tréningu doplniť živiny kvalitnou stravou, lebo tréning je len začiatok a iba takouto 2-kombináciou sa môžte dopracovať k vytúženej postave.


Petra Bečáriková

MAXIMUS GYM

MOJE ČLÁNKY

FIT POBYTY