← Späť

Tréning – Ruky – Biceps/Triceps (by Petra Bečáriková)

Petra Bečárikovásep 6, 2015

Pekné ruky sa nedajú nijak vydietovať, vybehať a ani vyaerobikovať, pekné ruky proste potrebujú zdvíhať váhy. Vôbec nezáleží či preferujete tréning s vlastnou váhou, s činkami alebo iným náradím, základom je, aby tricepsový ako aj bicepsový sval dostali zabrať v celej ich dĺžke a pod poriadnou záťažou, len tak sa budú rysovať do želaných tvarov. Tréning na ruky od našej fitness trénerky Petry je krátky, jednoduchý, zvládne ho akýkoľvek začiatočník, no v správnej intenzite a s väčšími váhami potrápi aj skúsenejších makačov. Prestávky medzi cvičeniami dodržiavajte dôkladne, kotúče a váhy na strojoch prispôsobujte svojmu levelu pokročilosti.


InBody diagnostika v Bratislave

Merajte si svoj diétny progres! Počas diagnostiky zistíte svoje % tuku a svalov v tele, hodnotu viscerálneho tuku, zadržiavanie vody a iné parametre. Vaša premena začína už dnes!

Celý tréning

Dynamický stretching: 5:00

Superset (oddych 1:00)

  1. Bicepsový zdvih s m.č.
  2. Tricepsový kľuk

Superset (oddych 1:00)

  1. Bicepsový zdvih s m.č. – kladivový úchop
  2. Tricepsový kľuk na lavičke

Superset (oddych 1:00)

  1. Bicepsový zdvih cez kladku
  2. Kickback (tricepsové extenzie v predklone)

Statický stretching: 10:00


Petra Bečáriková

MAXIMUS GYM

MOJE ČLÁNKY

FIT POBYTY