← Späť

Tréning – Rýchle Nohy, Výbušnosť, Dynamika

Miro Tavelaug 25, 2015

Tréning rýchlych nôh nie je v žiadnom prípade len pre športovcov a mal by patriť aj do vášho tréningového plánu. Okrem koordinácie, výbušnosti a kondície je takýto typ anaeróbneho tréningu potrebný aj pre naberanie kvalitnej svalovej hmoty a spalovanie tuku. Pokiaľ teda vaše cvičenie už pozostáva zo silovej zložky vo forme klasického zdvíhania činiek alebo tréningu s vlastnou váhou a z aeróbnej zložky vo forme behu, inline korčulovania, bicykla či plávania, je čas na zaradenie vysoko-intenzívnych kruhových alebo intervalových cvičení. Len tak z vás budú komplexní športovci.


InBody diagnostika v Bratislave

Merajte si svoj diétny progres! Počas diagnostiky zistíte svoje % tuku a svalov v tele, hodnotu viscerálneho tuku, zadržiavanie vody a iné parametre. Vaša premena začína už dnes!

Keďže sa tréning skladá z komplexnejších cvičení, kde je vyššia možnosť zranenia, je potrebné aby ste sa dôkladne rozcvičili (nie statickou, ale dynamickou rozcvičkou a strečingom). Postavenie v boxe (ale aj pri iných aktivitách) je jednostranné, preto je vhodné aby ste na koniec tréningu zaradili kompenzačné cvičenia.


Miro Tavel

CVIČISKO

MOJE ČLÁNKY

FIT POBYTY